20 kesä

05.07.2021 - 26.07.2021

HAAPASAARI-SEURA RY
TIEDOTE 3/2021

Kotka-Pyhtää saaristoliikenteen Juhannusaikataulu 24.6.-27.6.2021 on julkaistu (liite) ja aikataulu myös verkkosivuilla.

RETKET

La 12.6. ULKOSAARTEN YHTEISTYÖTOIMIKUNTA järjestää kesätapahtuman Munapirtin Seuratalolla Moborgissa. Klo 12.00 aloitetaan ruokailulla ja kahvituksella. Trubaduuri soittaa ja laulattaa. Mahdollisuus pelata seurapelejä ulkona ja sateen sattuessa sisätiloissa, seurustelua ja arpajaiset. Meno/paluu kimppakyydein! Sitovat ilm. ruokailun takia 5.6. mennessä Sirpa Ollikainen puh. 050 353 5201

JUHANNUS

Pe 25.6. klo 21:00 Juhannuskokko sytytetään Suutarin-Kivikarilla. (Säävaraus) Palavaa tavaraa saa viedä kokkoon jola 19.6. alkaen.

NUOHOOJA

28.6.-2.7.2021 Seura on varannut koulun nuohoojalle. Kaupalta löytyy lista nuohousta tarvitseville. Vakituisessa käytössä olevien kiinteistöjen tulisijat ja hormit tulee nuohouttaa kerran vuodessa. Vapaa-ajan asuntojen kuten kesämökkien nuohousväli on kolme vuotta. Käyttö ratkaisee: jos tulisijaa käytetään usein ja paljon, nuohoustarve voi tulla useamminkin.

TULOSSA

Ti 6.7. klo 10:00-13:00 Kymenlaakson Jäte oy järjestää vaarallisen jätteen, metallin, sähkölaiteiden ym. keräyksen
saaressa. Keräyspaikka Yhteisaluslaituri.

HAAPASAARI-SEURA RY:N VUOSIKOKOUS

koululla su 18.7.2021 klo 13:00 Käsitellään sääntömääräiset asiat.

Aurinkoista kesää!

HAAPASAARI-SEURA