Tapahtumia ei löytynyt

Yksityinen varaus (koulu)
09.05.2024 - 11.05.2024

HAAPASAARI-SEURA RY - TIEDOTE 8 / 2019

Vanhan kertausta ja uutta tiedotettavaa.

Huom! Juhannusaikataulu lisätty (20 - 23.6.2019)

TALKOOT

Kesäkuussa

Pe 14.6. klo10:00 → Talkoillaan Puikkarikuurilla ja sen ympäristössä.

Puiden kaatoa ja ympäristön siistimistä. Varaathan kunnon työskentely varustuksen siihen. Talkooapua tarvitaan.

La 15.6. klo 10:00 → Talkoita Puikkarikuurilla jatketaan (tarvittaessa).
La 15.6. klo 12:00 → Osuuskaupan rantojen siivoustalkoot.

Heinäkuussa

La 6.7. klo 10:00 Vanhankylän Hautausmaan siivous ja kunnostustalkoot, lähtö yhteiskuljetuksella kaupanlaiturista. Paluu n. klo 15:00. Saaren seurat tarjoavat talkooeväät.

TAPAHTUMAT

Kesäkuussa

Ke 19.6. Merivartiosto ja Haapasaari-Seura ry ovat kutsuneet Kotkan kaupunginjohtaja Esa Sirviön tutustumiskäynnille saareen.

Pe 21.6. klo 21:00 Juhannuskokko sytytetään Suutarin-Kivikarilla. (Säävaraus)

Kokkotarpeita saa viedä karille lauantaista 15.6. alkaen.

pe 21.6. klo 23:00 → 01:00 Perinteiset Juhannustanssit Puikkarikuurilla levymusiikin tahdittamina.

Heinäkuussa

Ti 9.– To 11.7. (aika muuttunut) Kesän maalauspäivät Haapasaaren koululla 6 – 12 vuotiaille lapsille. Järjestäjinä Kotkan Taideseura ja Haapasaari-Seura ry.

Aikataulu: klo 9 – 12 ja klo 13 – 16. Maalauspäivien hinta 10€ / osallistuja sis. tarvikkeet ja ruokailun.

Ilmoittautuminen ja tiedustelut maanantaihin 1.7.2019 mennessä.

La 20. – Su 21.7. PUIKKARIPÄIVÄT (tarkempi aikataulu myöhemmin seuran omilla sivulla ja saaressa)

La 20.7.

Puikkaripäivämarkkinat klo 10:00 – 14:00 kioskin ympäristössä.

Tervetuloa myymään ja tekemään ostoksia. Varaathan mukaan oman myyntipöydän tai alustan. Pieni pomppulinna ja ongintaa lapsille. (Säävaraus)

Laivastovierailu ja lipunnosto Puikkarikuurilla.

Miinanraivaajien muistomerkille laivaston ja merivartioston seppeleenlasku

Haapasaaren ympärisoutukilpailut. Puikkarikuurilla jatketaan iltasella tanssahdellen hyvän musiikin tahdittamana.

Su 21.7. klo 13.00 Perinteistä Puikkaripäivä lohisoppaa myynnissä koululla. Talkoolaisille on jälleen tarvetta sopan esivalmistelussa ym.

To 25 – Su 28.7. KOTKAN MERIPÄIVÄT. Parasta tunnelmaa.

Haapasaari-Seura osallistuu Avajaisparaatiin Saaristolaisseurojen kanssa. Haapasaaren Nuorisoseuralla on tänä vuonna lohisopan keitto vuoro.

Elokuussa

La 31.8. Suomen Luonnonpäivä. Vedetään liput salkoihin sen kunniaksi.

La 31.8. Muinaistulien yö. Muinaistulet syttyvät elokuun viimeisenä viikonloppuna saariston kesäkauden päätteeksi Suutarin-Kivikarilla jo klo 18:00 (SÄÄVARAUS)

La 31.8. klo 19:00 – 01:00 Haapasaaren Nuorisoseuran Syysiltamat Puikkarikuurilla.

Syyskuussa

La 28.9. Elokuvailta koululla. (varmistuu myöhemmin)

TIEDOTETTAVAA

Kymenlaakson Jäte Oy on sijoittanut Muovinpakkausten keräysastian Juha Vainion kadun vinoparkki alueelle. Se on lukittu, mutta toimii samalla avaimella kuin Kuusisenkin astiat. Kuusiseenkin on mahdollisesti tulossa samanlainen keräysastia.

Ti 16.7.2019 klo 10:00 – 13:00 Kymenlaakson Jäte Oy järjestää vaarallisen jätteen, metallin ja sähkölaitteiden keräyksen Haapasaaressa. Täydelliset ohjeet keräyksestä tulevat Kymenlaakson Jäte Oy:ltä ja niistä tiedotetaan tiedotteella nettisivuillamme www.haapasaariseura.fi ja www.haapasaari.net, Facebookissa ja Osuuskaupan ilmoitustaululla.

Osuuskaupalta löytyy nimien keräyslista nuohousta tänä kesänä tarvitseville. Nuohous aika ei vielä tiedossa.

Ovathan yhteystietonne ajan tasalla Haapasaari-Seura ry:n Jäsenrekisterissä? Kiitos.

Aurinkoista kesän jatkoa.

🌞