Tapahtumia ei löytynyt

29 elo
29.08.2025 - 31.08.2025

HAAPASAARI-SEURA RY TIEDOTE 1/2021

Kotka – Pyhtää Kesäaikataulu 1.5. – 30.9.2021 on ilmestynyt.

Juhannusaikataulu 24.6.-27.6.2021 julkaistaan toukokuun lopulla.

TALKOOT 14. – 16.5. klo 10:00 > Kevätsiivoustalkoot pidetään koulun sisätiloissa ja pihapiirissä. Seura tarjoaa talkoolaisille makkarat ja juomat.

Tervetuloa talkoilemaan!

ENNAKKOTIETOA

Ti 6.7. klo 10:00 – 13:00 Kymenlaakson Jäte Oy järjestää vaarallisen jätteen keräyksen Haapasaaressa.

Haapasaari-seura ry:n VUOSIKOKOUS koululla su 18.7.2021 klo 13:00

POSTIA HAAPASAARESTA

Tekeillä on kirja, joka valmistuisi vuonna 2022, jolloin on 180 vuotta, kun Haapasaaren luotsit lunastivat Haapasaariston. Haapasaaren Puokin rakentamisesta tulee samana vuonna kuluneeksi 160 vuotta. Kirjasta löytyy mm. lunastamisen kauppakirja vuodelta 1842, saarikylän historiaa, sukujen elämää ja saaren herkkää luontoa.

Kirjan valmistumiselle yritämme saada avustusta julkisyhteisöiltä. Tähän mennessä emme ole onnistuneet pääsemään saajien joukkoon, olemme ainoastaan saaneet kiitosta avustuksen hakemisesta. Ajatuksena on, että kirja julkaistaisiin vuoden 2022 Puikkaripäivien yhteydessä. Kirjahanketta varten saamme laittaa Osuuskaupalle kolehtiastian kirjan valmistumiselle.

Hyvää ja aurinkoista kevättä!

Haapasaari-Seura ry

Johtokunta